Μενού Κλείσιμο

Ημερίδα με θέμα «Προστασία των Ζώων»

Ημέρα Προστασίας Ζώων | 1ο ΕΚ

Στις 31 Μαρτίου, η Β΄ Υγείας του 1ου ΕΠΑ.Λ. Χίου παρακολούθησε την ημερίδα με θέμα «Προστασία των Ζώων», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο Δήμου Χίου. Μέσα από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις και εποικοδομητική συζήτηση, αναδείχθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν την προστασία και την ευζωία των ζώων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις υποχρεώσεις των παιδιών απέναντι στα ζώα, στο νομικό πλαίσιο προστασίας τους, στις καλές πρακτικές για την ευζωία τους, καθώς και στον σημαντικό ρόλο της τοπικής κοινωνίας στην καλλιέργεια σεβασμού και υπευθυνότητας. Η συμμετοχή των μαθητών στην ημερίδα αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από ένα τόσο σημαντικό κοινωνικό θέμα.