Τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή αγάπης, αλληλεγγύης και προσφοράς. Σε αυτό το πνεύμα, οι μαθητές του τμήματος Νοσηλευτικής του τομέα Υγείας, Πρόνοιας και Ευεξίας του 1ου ΕΠΑΛ Χίου με την καθοδήγηση της κας Κ. Δεμέναγα διοργάνωσαν δράση για τη συγκέντρωση αγαθών, προκειμένου να στηριχθούν οικογένειες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Στο σχετικό κάλεσμα ανταποκρίθηκε μεγάλος αριθμός μαθητών και εκπαιδευτικών προσφέροντας τρόφιμα μακράς διαρκείας, είδη προσωπικής υγιεινής και παιχνίδια. Σε έναν κόσμο που τείνει να αναγνωρίζει δικαιώματα μόνο στους “δυνατούς”, τέτοιες πρωτοβουλίες, που τροφοδοτούν τη συλλογική προσπάθεια και καλλιεργούν το αίσθημα της κοινότητας, αποτελούν φωτεινά παραδείγματα ανιδιοτέλειας και πραγματικού ενδιαφέροντος για τον συνάνθρωπο.