Την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση στους μαθητές της Γ Λυκείου του 1ου ΕΠΑΛ για την οδική ασφάλεια. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη σημασία της προσοχής, της χρήσης ζώνης ασφαλείας και κράνους, καθώς και για την τήρηση των σημάτων κυκλοφορίας μέσα από παραδείγματα και συζήτηση. Η δράση ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και διαδραστική, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση και την καλλιέργεια υπεύθυνης στάσης για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων. Ευχαριστούμε θερμά τον κο Δημήτρη Γιαμά για την ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ενημέρωση, καθώς και για τη συμβολή του στην ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε θέματα οδικής ασφάλειας.
Ενημέρωση για την οδική ασφάλεια